Editory pro TeX

Milan Zamazal pdm at fi.muni.cz
Wed Aug 20 15:39:12 CEST 1997

Nasledujici poznamky jsou sice uplne off-topic (nadavejte mi kdyztak
e-mailem, ne do konference), ale v ramci sireni osvety...  Treba to
nekomu pomuze.

    PV: Za druhe, na linuxu jsem zacal pouzivat dfm (coz
    PV: je drag and drop desktop manager, delany podle warpu) a prece
    PV: jen kdyz poklepu na texovy soubor a zacne se mi spoustet emacs
    PV: tak to neni ono ani na rychlejsim pocitaci.

*Existuje jenom velmi malo situaci, kdy je smysluplne spoustet vice
nez jeden Emacs pro jednoho uzivatele!*

Ve Vasem pripade s vyhodou vyuzijete `M-x server-start' + emacsclient
a mate po problemech (viz manual k Emacsu).

    TD: Emacs REference Card (dostupna napriklad v CERNu na
    TD: http://wwwcn.cern.ch .....).

Nebo primo v distribuci ci instalaci Emacsu. :-)

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic