Editory pro TeX

Peter Sedivy sedivy at kar.elf.stuba.sk
Tue Aug 19 14:33:35 CEST 1997

Dobry Den prajem !

Odpovde, ktore doteraz prisli do tejto konferencie nesplnili moje nadeje,
ze sa dozviem o nejakych editoroch aj pre UNIX.
A teda pytam sa ja. Viete o niecom aj pre UNIX? {mam totiz tex a latex na
unixe...}
Odpovede typu "xedit, alebo joe" neakceptujem a odpovede typu "vi"
akceptujem, ale hned kladiem aj protiotazku: "mate k tomu aj nejake
rozumne makra?"

	Za vsetky rozumne odpovede vopred dakujem.

   S pozdravom
			Peter Sedivy - PeSe

                      Omia mea mecum porto
                             *****
                       Peter Sedivy - PeSe
                   Slovak Technical University
  Faculty of Electrical Engineering and Information Technology
          Department of Electrical Machines and Devices
        Ilkovicova 3, 812 19 Bratislava, Slovak Republic
          Tel.: ++42 (7) 791 179, Fax: ++42 (7) 729 400
                 e-mail: pese at kesp.elf.stuba.sk