Stop fundamentalismu

Tomas Rezek rezek at monoceros.physics.muni.cz
Mon Aug 18 18:05:41 CEST 1997

On 15 Aug 1997, Antonin Strejc wrote:

> Tedy dobra, zkusim se vyjadrit k jednotlivostem clanku, se kterymi
> nesouhlasim, abychom se mohli bavit konkretne. Omlouvam se, ze tim
> vznikne pomerne dlouhy text.
>

> PO: Naucit se rozumet vestavenym algoritmum TeXu a spravnemu pouziti
>     primitivu nebo maker plainu je cinnost, kterou staci udelat jednou
>     pro vzdy. (98/4)
>
> Ano, ale prostudovat a hlavne pochopit TeXbook predstavuje
> nesrovnatelne vetsi objem casu, nez kolik je treba na sepsani
> konferencniho prispevku v LaTeXu podle Lamportova manualu. Je to
> [...]

Dobry den,

kdyz vidim, ze i po mem navratu z dovolene diskuse pokracuje, po delsim
vahani posilam i muj nazor, ktery jsem ziskal ihned po precteni clanku
pana Petra Olsaka:

S panem Olsakem si dovoluji v naproste vetsine veci souhlasit (nekdy i
vice nez souhlasit). Kdyz jsem analyzoval sve duvody, proc pouzivam LaTeX,
nasel jsem prave ten, ktery cituji vyse "z klavesnice" pana Strejce.

Kdybych mel pul roku (placene) dovolene, tak studuji TB a TBN a s
radosti prejdu na Plain.

S pozdravem a pranim, abychom se sli venovat uz konecne necemu
uzitecnejsimu,

Tomas Rezek

|    Astronomical Institute of Czech Academy of Science, Ondrejov      |
|  E-mail: rezek at asu.cas.cz         WWW: http://altamira.asu.cas.cz    |
|  Snail: Tomas Rezek, Astronomicky ustav AV CR, 251 65 Ondrejov, CZ   |