Editory pro TeX

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Mon Aug 18 14:14:25 CEST 1997

>Jaky editor mate na mysli?
>Ja vim, ze kazdy bude obhajovat nejaky svuj editor, a mame valku editoru,
>nejen TeXu, ale zajimalo, by me , jake editory se vlastne mezi ucastniky
>konference pouzivaji. Nebylo by dobre doplnit nejake "doporuceni" pro
>zacatecniky.

Pod OS/2 je asi nejlepsim editorem EPM, ktery je zdarma od IBM (dodava se
systemem, resp. nove verze jsou na siti). Makra pro CSTeXovska menu jsou
dodavana s distribuci CSTeXu (modul os2.zip). Pokud se chcete podivat
obrazek prace v tomto editoru, muzete is kliknout na:
http://www.sci.muni.cz/~mikulik/os2.html#pmCSTeX.

***  Petr Mikulik, mikulik at physics.muni.cz
***    Laborator tenkych vrstev a nanostruktur
***    Masarykova univerzita, Brno
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (rtg. fyzika,freeware,OS/2,TeX,C++)