METAPOST & LaTeX

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Wed Aug 13 07:36:30 CEST 1997

>  (experimentalne jsem zjistil, ze mi pak METAPOST resp. doprovodny SW
>  mene nadava). Vse potom probehne zdanlive vpohode, nicmene idyla
>  skonci ve chvili, kdy predhodim .dvi ke zpracovani DVIPSu. Volam
>  ho prostrednictvim dvidrv, a sice dvips32. Ten je na me nejak nakrknuty
>  a tvrdosijne me oblazuje hlasenim, ktere konci
>
>  d:\emtex\bin\dvips32.EXE: ! error while unpacking; more bits than required
>
>  V dokumentaci k dvidrv resp. dvips jsem nic podobneho nenasel. Tusi
>  nekdo, kde je zrada?

Toto se mi take stavalo se stejnou konfiguraci (dvidrv dvips32) na
uplne normalnim TeXtu (plain, bez MetaPostu), pokud byly na hledaci
ceste virtualni fonty pro konverzi CM->CS. Dal jsem je  pryc a vse
zacalo fungovat. ZAtim jsem se tim vice nezabyval.

Jiri Osoba

Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz