Deleni slov - nabidka - vysveleni, omluva

Tomas Hala thala at vszbr.cz
Mon Aug 11 15:10:35 CEST 1997

Dekuji panu Kubeckovi a take panu Bilemu, spravci konference,
za mirnou moralni podporu v rozbourene diskusi ohledne
nabidky knihy Bauer: Deleni slov.

Chyby jsem se dopustil v tom, ze jsem uvedl v mailu
dva obraty, ktere se tam nesmi vyskytnout, zejmena soucasne,
a to: ... moje firma ... a skolni emailova adresa.
Za tuto nepresnost se omlouvam.

Nize uvedene navrzene zasady take povazuji za velmi rozumne,
a proto navrhuji, aby zpravy tohoto typu byly oznacovany
slovem NABIDKA, za kterym bude nasledovat vlastni "subject".

Soucasne bych ubezpecit vsechny, ze ani ja nemam svoje
podnikatelske aktivity vystaveny na skolnim serveru a ani
v teto ani v jine konferenci neobtezuji nabidkou svych
aktivit.

Pokud se nekoho moje nabidka dotkla, jeste jednou se omlouvam.

S pozdravem

Tomas Hala