Nekolik dotazu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Apr 21 16:49:29 CEST 1997

Petr Sojka napsal:
>Knuth umyslne do TeXu tuto moznost neimplementoval (pro typografickou
>nevhodnost tohoto zpusobu sazby;
>"Those who letterspace the lowercase would steal sheep." F.Goudy).

Dekuji Petru Sojkovi, ze vyjadril v podstate totez, co jsem se
sam uz uz chystal napsat take (pretoze diskuse na toto tema zde
jiz probehla). Velmi mi vadi, kdyz se typografie, odpustte mi ten
vyraz, przni. A ze se tak denne deje, je mozne videt na strankach
novin a nejruznejsich magazinu. Proto bych se primlouval, abychom
starou damu nechali v klidu dozit tretiho tisicileti...

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938