Jak napsat A s krouzkem?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Apr 18 14:50:11 CEST 1997

On Fri, 18 Apr 1997, Petr Sojka wrote:

> [...]
> : > > ktery nejak stavajici redakce ZPRAVODAJE  nechce otisknout. Vsem,
> :                                   ==========
> : kdo
> : clanek > > cetli, se libil a neshladali na nem nic protistatniho...
> : >
> : > Pokud vim, tak p. Olsak obvykle uvolnuje sve clanky pro Zpravodaj. Je
> : > tomu tak i v tomto pripade?
> Ano, i presto, ze pan Olsak _pred tim_, nez clanek
> posle do casopisu ho vystavi na www, mu to pokud vim, redakce
> Zpravodaje CSTUG toleruje a jeho clanky publikuje.

Zatim se to toleruje, ale vzhledem k tomu, ze Zpravodaj ma ISSN a mel by
se z nej stat kvalitni casopis, pristoupime v budoucnu k pravidlu, ze se
budou zverejnovat pouze prispevky originalni, dosud nepublikovane.

> Ve veci zmineneho clanku se pan Olsak explicitne vyjadril,
> ze preferuje, aby v 1/97 vysel jeho jiny clanek,
> presto myslim, ze mu vyjde. Vydani, se priznam, vazne
> momentalne na dopsani meho clanku.

Ano, vyjadril se tak, ale situace je takova, ze se do Zpravodaje vejdou
oba clanky.

> : Nejak jsem se nepresne vyjadril,
>
> Zda se mi, ze na tomto listu se posledni dobou
> vyskytuje az prilis mnoho "nepresnosti".
>
> Apropo, hosi, nechcete se misto do vysoke miry osobnich invektiv
> koncentrovat na konstruktivni veci? (opravit existujici
> chyby (\'e v csfontech), psat bug-reporty na patricna mista, nabidky neco
> pozitivniho pro CSTUG udelat, ...)

Mam dalsi navrh. Kdyz uz neco vyzkoumate, mohli byste o tom napsat clanek
do Zpravodaje. Podivejte se do archivu teto konference, a zjistite, ze
rada dotazu se po nekolika mesicich opakuje. Kdyz nekdo z Vas dostane
odpovedi na sve otazky a neco rozchodi, pak o tom napise clanek do
Zpravodaje, pomuze tim mnoha uzivatelum. Treba i clanek porovnavajici
diakritiku u ruznych fontu by mohl byt zajimavy. Napise to nekdo?

> Znechuceny
> Petr Sojka
>
> : -kh
> :
> : > Jiri Osoba.

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...