"barevne separace"

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Apr 14 18:51:24 CEST 1997

Pavel Rychetsky pise:

>    potrebuji poslat na osvi dvoubarevny text - rekneme cerny a modry.
>    Zatim mne napadlo jen pred finalnim vyjetim nastavit barvu modrych casti
>textu na bilou, vyjet 1.ps soubor; potom nastavit cerny text na bilou,
>modry na cernou a vyjet 2.ps soubor.
>    Jde to jednoduseji? Co kdyby potreba provest "opravdove" barevne separace?
>(mysleno barevneho textu, ne obrazku)?

Zeptejte se, zda osvitka umi zpracovavat kompozitni barevny PostScript
(nektere to uz umeji). Pokud ano, doporucuji barvy vicebarevneho textu
volit ze ctverice C,M,Y,K, tedy napr. Cyan a blacK. Na osvit pak
dodate jediny PS a reknete, ze chcete udelat separace Cyan a blacK a
budete mit kazdou barvu na zvlastnim filmu.

Pokud osvitka umi zpracovat pouze pripravene separace, udelal bych
to tak, jak navrhujete. Pokud nejsou obrazky, tak mi to pripada
jednodussi nez pouzivat externi separacni program jako napr. Adobe
Separator aj.

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938