dvidrv: +max-drift

arnost arnost at uivt.cas.cz
Fri Apr 4 17:32:21 CEST 1997

>Ma otazka zni: Vite nekdo, jake oduvodneni ma nenulova hodnota
>parametru max-drift? Je to pro zrychleni na ukor presnosti? Nebo to
>ma jeste nejaky jiny vedlejsi efekt, o kterem nevim? Dopustil jsem se
>nejakeho prohresku, kdyz jsem ten parametr natvrdo vynuloval?
max-drift slouzi pro umistovani bitmap do rastru, snaha je, aby co
nejmene pixelu bylo mimo rastr, proto se napr pri hodnote 1 hybe
znakem +-1 pixel doprava a doleva a hleda se vzajemna optimalni poloha
mezi rastrem a bitmapou. jde tedy o to, aby znak nebyl napr prilis
vykously, coz u prohlizeni na obrazovce nevadi, proto je  hodnota
max-drift 0 (navic je to samozrejme rychlejsi)

arnost