Jeste o DVIPS a fontech

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Apr 1 11:35:27 CEST 1997

> [...]
> fontu, jenze v takovem pripade je font vytvoren na aktualnim disku v
> adresari MFJxxxxx, takze dvips ho stejne nenajde. Jak a kde se da rici
> mfjobu, aby fonty ukladal do "systemu" ? (a kam vlastne patri ?).
>   Pri "rucnim" ovladani tvorby fontu se v pripade chybejiciho fontu vytvori
> dvips.mfj (opet na aktualnim disku). Pri spusteni mfjobu
> 		c:\txt\emtex\bin\mfjob dvips
> ale dostanu chybovou hlasku :
>
> --- Warning: directory `D:\emtex\mfinput\' does not exist
> *** Cannot open input file `dvidrv.mfj'MFjob -- Version 1.2c --
> Copyright (c) 1989-1995 by Eberhard Mattes

Pokud tomu dobre rozumim, mate emtex nainstalovan v adresari c:\txt\emtex.
Pak by mohla byt chyba v nastaveni promenne EMTEXDIR nebo v obsahu souboru
config.ps (ten by mel byt v adresari emtex\data\dvips).
V DOSu je asi jednodussi pouzit volani dvidrv dvips ..., ktere umisti
bitmapy fontu tam, kde je potreba (opet podle souboru config.ps porp.
souboru pro konkretni vystupni zarizeni, ktery se zadava tusim volbou
-Psoubor pri volani dvips).
                           Jaromir Kuben