TeX386 na Cyrixu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Apr 24 10:31:52 CEST 1997

>     Vyskytl se vam nekomu nasledujici problem?
>     Nainstaloval jsem na svoje pocitadlo Cx486DLC, 40MHz, 8MB RAM,
> MSDOS 6.22 novy CSTeX.
> Jakmile spustim tex386.exe nebo mf386.exe, system zhavaruje a vypise
> Exception 0C: Stack exception
> ERRORCODE:00000
> nebo a nasleduje vypis registru. Pocitac (samozrejme) zkolabuje a je
> zraly na tvrdy reset. Stava se to pri vsech konfiguracich - s DPMI i
> bez nej. Pouze se mi nekolikrat podarilo pri konfiguraci
> CONFIG.SYS: himem, bez emm386 a cehokoliv jineho po spusteni Win3.1
> [...]

To mi pripomina problemy meho znameho se stejnym procesorem.
Problemy zacaly az od jiste verze tex386 a mf386. Nakonec jsme
se obratili na E. Mattesa. Ten si vyzadal konfiguracni soubory, pak revizni
cislo procesoru a koprocesoru. Pak uz se jen ozval asi po mesici
Texas Instruments, ze na zaklade diskuse s E. Mattesem dosli k tomu,
ze problemy jsou zpusobeny starym reviznim cislem procesoru, a zadaji
o adresu. Obratem prisel novy procesor a po instalaci veskere problemy
zmizely. Muj znamy nebyl sam, protoze dopis od TI byl adresovan jeste
na nekoho do Nemecka. V pripade zajmu bych snad nekde nasel e-mailovou
adresu prislusneho oddeleni TI.
   Zdravi
                     Jaromir Kuben
                     kuben at scova.vabo.cz