LaTeX: par otazok

Jozef Hitzinger hitzinge at sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Sat Apr 5 19:24:24 CEST 1997

Prosim vas, chcem sa opytat niekolko drobnosti, ktore aj po konzultacii
s Latex: a doc.prep.system, ostali neobjasnene:

- su dostupne nekrutene uvodzovky ("), ake pouziva napr. Ikaria?

- je v latexu definovany kontrolsymbol pre znak @ ? Definoval som si
  samozrejme vlastny, ale ak je standardny, radsej ten ...

- pouzil som [a4paper]{article}, vsetky \margin... dal na nulu, a chcel
  som pisat s okrajmi 1in:
                            \texwidth=\paperwidth
                            \addtolength{\textwidth}{-2in}
  vysledny text vuobec nebol symetricky, od oka som tam dal -1.8in :-(

- potrebujem tabulku s hrubymi aj tenkymi ciarami, ale jednak neviem
  dosiahnut v tabular ruozne hrubky ciar, jednak rohy pre hrube ciary
  su take, ze sa stretavaju stredy ciar a je tam schod.

Dakujem.

- jozzo