Umisteni tabulky

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Wed Apr 2 14:16:41 CEST 1997

Vyrobil jsem tabulky s vodorovnymi a svyslimi carami primitivem \halign.
Abych umoznil deleni tabulky na stranky, zavadim kazdou .4pt vysokou
vodorovnou caru konstrukci: \noalign{\hrule\vskip -.4pt\hrule}, takze pri
rozdeleni zustane jedna cara na puvodni strane a druha na nove, jinak jsou
obe pres sebe a vypadaji jako jedna.

A TED BYCH CHTEL CELOU TU TABULKU NEKAM POSUNOUT. Treba doprostred stranky.
Nemohu ji uzavirat v nejakem \vboxu, protoze by se mi pak nezalamovala do
stranek. Zamyslel jsem pridat na pravo i nalevo nejake rozpinajici se
mezery, ale to  potom vodorovne cary vylezou nalevo  z tabulky ven. Zkousel
jsem pridavat nejake leftskipy, parfilskipy, ale z toho si \halign tezkou
hlavu nedela. Neporadite mi nejaky trik?