AutoCAD -> TeX

Rylek Tomas RYLEK at cslab.felk.cvut.cz
Tue Apr 1 11:07:15 CEST 1997

    Vazeni kolegove!

Pred casem jsem zde velkohube inzeroval, ze jsem zajemcum ochoten
poskytnout program pro prevod z AutoCADu (vykresu DXF) do emlines v
TeXu. Bohuzel jsem na to pak zapomnel, takze se to trochu zpozdilo.
Kazdopadne v teto chvili (t.j. asi pred dvema minutami) jsem umistil
balik

    pictex.zip

do adresare

    ftp://ftp.cstug.cz/Incoming/

Takze pokud vas to jeste zajima, stahnete si to a vyzkousejte.
Soucasti baliku je i cca 6-strankovy manual v LaTeXu, ktery urcitym
perverznim zpusobem dokumentuje i omezeni programu pictex: soucasti
manualu je totiz obrazek prevedeny z DXF, ktery je tak velky, ze na
nem casto pada DVISCR, pokud nema dost zakladni pameti. DVIOUT a
DVIWIN podle me zkusenosti funguji v pohode a cely problem muze
ostatne byt zpusoben i tim, ze mam nejakou drevni verzi DVISCR. Inu,
zkuste si to.

Komentare vitam na adrese

    rylek at cslab.felk.cvut.cz

(nezarucuji dlouhodobe udrzovani programu, ale zdrojaky zatim
nemazu).

Soucasti instalace jsou i zdrojaky (program je odladen pod Borland
C++ 3.1 pod DOSem). Delejte si s nimi, co chcete (pokud by mel napr.
nekdo chut vytvorit UNIXovou verzi, preji dobrou chut).

                                                S pozdravem

                                                    Tomas Rylek