psfig.sty

Tomas Bahnik TOMAS.BAHNIK at vslib.cz
Fri Sep 20 15:57:40 CEST 1996

> snazim se vlozit do textu postscript obrazky za pouziti psfig.sty.
> Pri latexovani textu se mi objevi hlaska:
>
> dvi -file will not be portable
misto \documentstyle pouzijte napr.
\documentclass[10pt]{article}

> potom vse probehne v poradku, ale misto obrazku jsou jen prazdna
mista,
> ci bounding boxy.
> Co mam delat, aby jsem obdrzel zadany vystup?
> Dekuji, Stan
Je treba konvertovat *.dvi do *.ps pomoci dvips a vysledek lze videt
teprve pri prohlizeni tohoto ps souboru. Pokud jsou videt BB jako
ramecky uz pri prohlizeni dvi souboru pak (alespon u graphicx package
) je zapnut mod draft.
V LaTeXu2e pouzivam
 \usepackage[dvips]{graphicx} v preambuli
obrazek v textu vlozim
 \includegraphics[height=6cm,width=7.2cm]{f3.eps}

Tomas Bahnik
Katedra fyziky
TU Liberec