psfig.sty

Vaclav OCELIK ocelik at saske.sk
Fri Sep 20 15:16:05 CEST 1996

> snazim se vlozit do textu postscript obrazky za pouziti psfig.sty.
> Pri latexovani textu se mi objevi hlaska:
>
> dvi -file will not be portable
>
> potom vse probehne v poradku, ale misto obrazku jsou jen prazdna mista, ci bounding boxy.
> Co mam delat, aby jsem obdrzel zadany vystup?

Nepisete aky prezerac pouzivate. Pokial dvi tak je to normalne, ten
totiz eps obrazky zobrazovat nevie. Musite na Vas dvi subor pouzit
dvips. Ziskate tak Postscriptovy subor. Ten mozete vytlacit na tlaciarni
s postcriptom, alebo prezerat a tlacit na obycajnej tlaciarni
pouzitim Ghostview.

Vaclav OCELIK
http://www.saske.sk/~ocelik/vitaj.htm