Delka ... + korektury pro TeXbook naruby

Jan Pazdziora adelton at informatics.muni.cz
Thu Sep 19 09:52:58 CEST 1996

In cz.comp.cstex you write:

[...]

> Knihu mam ve stadiu korektur (zatim autorskych) a kniha ma 460 stranek.
> Rad bych poprosil nekoho ze ctenaru tohoto fora, zda by se nenabidl v tom
> udelat korektury. Jednani s CSTUGem na vydani knihy mi zatim vazne, takze
> nemohu zatim zarucit zadne svetle zitrky typu "kniha vyjde tehdy a tehdy".
> I presto bych privital, kdyby se nabidl nekdo ke korekturam. Poslal bych
> mu knihu e-mailem asi nekdy za ctrnact dni, kdy dokoncim korektury svoje.
> Volil bych format .dvi, ktery ma momentalne asi 1.7 MB.

> Petr Olsak

Velmi rad bych Vam pomohl -- cetl jsem tu uplne prvni verzi a zdalo se
mi to velmi dobre. Jsem ted v Anglii, do Brna bych se mel vratit za
dva tydny, takze pak bych byl k dispozici.

Co se tyce odbornych predpokladu, nikdy jsem nic takoveho na
profesionalni urovni nedelal, moje pusobeni v tehle oblasti se
omezovalo na komentare k textum Mirky Misakove a na spolupraci na
seznamu prednasek nasi fakulty. Takze tolik o mne.

Na odpoved se tesi

Honza Pazdziora