Dvouradkove nadpisy

Ivan Simonik simonik at fme.vutbr.cz
Thu Sep 5 12:54:25 CEST 1996

Zdravim vsechny,

mam tady k vysazeni clanek jehoz nadpis se nevleze na jeden radek.
Chtel bych po TeXu, aby ho bez deleni slov rozlomil na dva radky a
oba je vycentroval. Jde napsat v plainu takove makro nebo je to prilis
komplikovane? Problem je totiz v tom, ze nektere clanky maji nadpis
dvouradkovy, nektere jednoradkovy. Pro ucely sestavovani obsahu se mi moc
nehodi to trhat rucne.

A jeste jeden dotaz. Ktery font pouziva LaTeX pro sazbu kapitalkami?

					Diky Ivan

| Simonik Ivan, Ph.D. student          (TeX: \v{S}imon\'{\i}k Ivan) |
| simonik at psycho.fme.vutbr.cz    (http://www.fme.vutbr.cz/~simonik) |
| Technical University of Brno, Inst. of Automation and Information |
| Technology, Technicka 2, 616 69, Brno, Czech Republic             |
| Evolutionary Computing, Rough Sets, C/C++, TeX, Linux             |