Na konci prvni stranky

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Oct 14 10:18:53 CEST 1996

On Fri, 11 Oct 1996, Pavel Pinkas wrote:

> Dobry den (i kdyz v Evrope spis Peknou pozdni noc)
>
> mel bych hned dva dotazy.
>
> 1. Zacal jsem cist TeX book a experimentovat podle nej, ale  hned
> pri  cviceni se souborem story.tex mi nesouhlasi udaje o overfull
> boxech (pri lamani do uzkeho sloupce). Predpokladam,  ze  to  asi
> neni v poradku (?)

Vzal jsem do ruky 19. vydani TeXbooku a ukazuje se, ze je v nem chyba.
Na strane 24 je v ukazce na radcich 13 a 14 napsano

13 he preferred to be called---
14 was happiest when he was at work

zatimco spravne ma byt "was" prilepeno na pomlcku uz na radku 13, tedy:

13 he preferred to be called---was
14 happiest when he was at work

Vyzkousim-li prvni alternativu pri \hsize=2in \input story,
dostanu prvni dva Overfull \hbox presne podle strany 27 dole,
zatimco treti Overfull je ve tvaru:

Overfull \hbox (6.71022pt too wide) in paragraph at lines 12--16
\tenrm hap-pi-est when he was at work type-|

Vyzkousim-li druhou alternativu, jsou diagnosticka hlaseni pri \hsize=2in
presne podle udaju ze strany 27 dole.

Petr Olsak