LaTeX2Word

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Nov 20 08:15:00 CET 1996

At 21:18 19.11.1996 +0100, you wrote:

>No, existuji opacne programy (to ma alespon nejaky smysl).
>Asi Vam nezbyde nic jineho nez zautomatizovat rucni prevadeni.
>
>Nejprve nactete text do Wordu jako prosty ASCII (asi DOS (podle kodovani
>cestiny)) text.
>Nebo muzete zkusit DOS text s rozlozenim.
>
>Vyuzijte velkych zamenovacich moznosti Wordu:
>Zaskrtnete v replace dialogu checkbox Pouzit masku.
>Find: \\title\{([!\}]@)\}
>Replace: \1  Formát: Styl: Nadpis 1
>Vysvetleni:
>  najdi: \\      ... bakslash
>         title   ... slovo title
> [...]

Na CTANu je v CTAN/support/latex2rtf program LaTeX2rtf, kery by mel delat
pozadovanou praci. (RTF je textova verze WORDovskeho souboru). Program ale
asi nepracuje prilis dobre. Na toto tema zde probihala diskuse pred necelym
rokem, bohuzel bez jasneho zaveru. Uz tenkrat jsem zduraznoval potrebu
takovychto konvertoru. Problemem ale asi je neexistujici dokumentace formatu
RTF. Mate nekdo s pouzivanim Latex2rtf nejake zkusenosti?

                                                 Lubos Kloc