Presna pozicia od okraja

Peter Bandzuch fyzipban at savba.sk
Wed Nov 20 08:23:17 CET 1996

 Dobry den.
   Mam nasledujuci problem. Potrebujem vytlacit text v zhruba takomto
 formate:
   text,.. feddc wsdxwq edfw                1
   wedfwe, wedf,e  dfwe
   fwedf, dca. FDWE ds fvrgbgv
   regfsegv,fseaf .awegferrr                3
   wefved.
    wafcwea, fveaw
   yuiwdj, wfquichej wdecfh cwi            10
    .
    .
    .

 Ide mi prave o tie cisla napravo, ktore by mali byt presne pod sebou.
 Nechcel by som to riesit pomocou table (tabular), pretoze dokument je
 dlhy.
   Ako sa da zabezpecit, aby bol nejaky znak napriklad presne 10cm od
 laveho okraja?
 Problem vyplyva z roznej sirky pismen.
   Dakujem za kazdy podnet.
                         P.B.

 Peter Bandzuch                         e-mail : fyzipban at savba.sk
 Institute of Physics,SAS,              phone  : +42 (7) 3782135
 Dubravska cesta 9,                     fax    : +42 (7) 376085
 84228 Bratislava,
 Slovak Republic