uvozovky

Hanuš Adler had at pdas.cz
Tue Nov 19 10:38:48 CET 1996

On Mon, 18 Nov 1996, Hans Ginzel wrote:

> [...]

Zatim latex nepouzivam a nemam cas se ho ucit. TeX mi staci...

> Omlouvam se. S tou carkou to nebyl moc dobry napad. Tady je neco
> lepsiho.
> Pouzivam znak ' (apostrof) posazeny na uroven carky.

problem neni ani tak velky s levou jednoduchou uvozovkou. Ve fontu csr
je stejna, jako obycejna carka. Problem je s pravou uvozovkou --
apostrof je proti prave uvozovce obracene a kdyz se nahodou stane, ze se
ocitne jednoducha a dvojita prava uvozovka vedle sebe nebo pobliz, tak
je to dost osklive.

Hanus Adler

--
Public PGP key available by sending mail to me with Subject: send pgp