CSBibTeX -- chyba v alokaci pameti?

Petr Novotny novotnyp at troja.fjfi.cvut.cz
Tue Nov 5 16:42:40 CET 1996

> Vazeni kolegove,
> zkousel jiz nekdo z Vas CSBibTeX v OS/2? Potreboval jsem tak
> zpracovat cizi soubor, sam pro sebe jsem jeste CSBibTeX nepouzil.
> Rozzipoval jsem tedy csbibtex.zip do sve existujici emTeXove
> hierarchie. Podle vzhledu ikony jsem usoudil, ze program je prelozen
> kompilatorem GCC, takze muze bezet v DOSu i v OS/2.

Nikoliv. Program byl kompilovan Microsoft C 6.00 (tehdy jeste MS
podporoval OS/2) a pote byl proveden BIND, aby se to dalo spoustet v
realnem modu. Je nutno konstatovat, ze v OS/2 se naprosto nevyznam a
ze jsem ciste jen veril tomu, ze EM to beha... (Jestli je chyba v
otevreni souboru .ALP, tak mi to napiste; ja zkusim projit, s jakymi
pravy tam ten open vlastne jde.) (Jestli je to pri alokaci pameti,
tak opravdu nevim; pomohlo by zrejme jen prekompilovat/prelinkovat
pod OS/2, coz ja neumim a nemam kde.)

> Spustil jsem jej
> tedy v OS/2 Window s parametry:
>
> csbibtex /p soubor.bib
>
> a vysledkem byla chybova zprava "Access violation". To me vede k
> nazoru, ze program byl testovan pouze v DOSu, kde zadne ochrany
> pameti nejsou, a proto muze kazdy program svobodne zasahovat i do
> pameti, o jejiz prideleni nepozadal.

Ano. (Jestli mate nekdo cas a naladu a vubec, muzete to zkusit pod
OS/2 zkompilovat.)

Aniz bych cokoliv sliboval, mam v umyslu verzi CSBibTeXu trochu
obnovit, aby to jiz melo novou strukturu promennych EM atd.; pokusim
se pres gcc vytvorit i nejaky ten csbib386. To ale predpoklada, ze se
dokopu k tomu, abych gcc (nejspis pod Linuxem) rozchodil a abych se
naucil tam tvorit binarky pod DOS a OS/2.

> Pokud mate jiny napad, ktery by
> pomohl rozbehnuti CSBibTeXu v OS/2, budu rad (ovsem zitra odjizdim do
> Pardubic, Vase maily si prectu za tyden).
>
> V DOS Session jsem CSBibTeX nezkousel, protoze bych musel asi dlouze
> premyslet, co vse musim dat do DOSoveho "config.sys" (emulovaneho v
> DOS Settings) a nejsem si jist, zda mi chodi vzdy spravne RSX.

RSX neni potreba. CSBibTeX je ve verzi "8086" (aspon nevim o tom, ze
by ho nekdo pod 386 prekompilovaval).

Asi to moc nepomohlo...

*-- Do what thou wilt shall be the whole of the Law.  [A. Crowley] --*
*            Petr Novotny | <novotnyp at troja.fjfi.cvut.cz>            *
*                         |  Prague, The Czech Republic              *
* Nobody's Quarter But Mine...                                       *
*                      http://pascal.fjfi.cvut.cz/~novotnyp          *
*--      Why didn't Rosemary ever take a pill?  [Deep Purple]      --*

ASCII stupid question, get a stupid ANSI...