CSBibTeX -- chyba v alokaci pameti?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Nov 4 14:34:00 CET 1996

Vazeni kolegove,
zkousel jiz nekdo z Vas CSBibTeX v OS/2? Potreboval jsem tak
zpracovat cizi soubor, sam pro sebe jsem jeste CSBibTeX nepouzil.
Rozzipoval jsem tedy csbibtex.zip do sve existujici emTeXove
hierarchie. Podle vzhledu ikony jsem usoudil, ze program je prelozen
kompilatorem GCC, takze muze bezet v DOSu i v OS/2. Spustil jsem jej
tedy v OS/2 Window s parametry:

csbibtex /p soubor.bib

a vysledkem byla chybova zprava "Access violation". To me vede k
nazoru, ze program byl testovan pouze v DOSu, kde zadne ochrany
pameti nejsou, a proto muze kazdy program svobodne zasahovat i do
pameti, o jejiz prideleni nepozadal. Pokud mate jiny napad, ktery by
pomohl rozbehnuti CSBibTeXu v OS/2, budu rad (ovsem zitra odjizdim do
Pardubic, Vase maily si prectu za tyden).

V DOS Session jsem CSBibTeX nezkousel, protoze bych musel asi dlouze
premyslet, co vse musim dat do DOSoveho "config.sys" (emulovaneho v
DOS Settings) a nejsem si jist, zda mi chodi vzdy spravne RSX.

Pro uplnost, pri spousteni bez parametru se mi objevi nize opsana
obrazovka:

This is CSBibTeX, Version 0.99c [3c]/0.1 CS

Navod k pouziti:

Kod:
 Kodovani vstupniho souboru je uvedeno v souboru *.ALP, ktery je vytvoren
 programem MAKEALP.EXE. Defaultova hodnota je CORK.ALP. Preddefinovane kody
 jsou    /c (CORK.ALP)  /k (KAMENIK.ALP)  /p (PCLATIN2.ALP). Jinak uplne
 jmeno kodovaciho souboru uvedete za  /f. Jako jeho path bude bran obsah
 promenne CSBIBALP.

A,B,...,F,G,H,Ch,I:
 'Ch' muze byt zpracovavano jako jedno pismeno ci jako dve pismena. Prepinac
 /ch zpusobi zpracovani jednopismenne, prepinac /noch zpracovani dvoupismenne.
 Defaultove nastaveni je /ch.

Drive:
 ma nahradni vyznam promenne EMTEXDRV

Stisknete ENTER...
(nic netisknete, to psal CSBibTeX)

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...