uvozovky

Hanuš Adler had at pdas.cz
Mon Nov 18 18:59:30 CET 1996

Dobry den,

s TeXem se teprve seznamuju a omlouvam se, pokud se ptam na trivialni
veci:

potreboval bych pouzit jednoduche ceske uvozovky (pro primou rec uvnitr
prime reci) -- napr. ,,Rekla mi jen ,Ne!' a zavesila''.

Take jsem neprisel na to, jak vypnout hyphenation.

No a jeste bych potreboval obcas rict ze si nepreji, aby na urcitem
miste textu nastal zlom stranky. Kuprikladu chci, aby dva odstavce,
jeste navic oddelene pomoci \vskip 2cm, byly vzdy cele na stejne
strance.

Dekuji za rady,

Hanu\v{s} Adler

--
Public PGP key available by sending mail to me with Subject: send pgp