LaTeX Editor 1.0

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at beba.cesnet.cz
Thu May 30 15:35:15 CEST 1996

On Thu, 30 May 1996, Slavek Rydval -- rk wrote:

> ****A proc by ne? Podival jsem se na ten editor a pripada mi dobry. A
> co se tyce omezeni 64 kB, kolik jste takovych dokumentu jiz napsal?
> Pokud se tyce LaTeXu, necha se "zrojak" rozdelit na vice casti a tedy
> nejake omezeni 64 kB nemusi vadit.

> ****Z toho si nic nedelejte, ono tech spatnych vtipu v DOSu je mnohem
> vice.

> ****Vemme to objektivne, ma jeste cenu delat neco pro DOS kvuli
> masovemu rozsirni?

> ****Jaky editor pouzivate vy? Ja jsme si napsal makra pro borlandi
> IDE pro pascal, ale zacnu pouzivat jiz zmineny editor.

Dokud jsem jeste mel DOS, pouzival jsem Qedit, protoze je maly, rychly,
dokaze vyuzit pro dokument celou volnou konvencni pamet (tj. zhruba
400kB) a ma velmi bohaty makrojazyk. Nyni pouzivam OS/2 a Enhanced Editor
v.6.03 a podarilo se mi bez potizi editovat soubor, ktery mel 16MB (ale
to se potrebuje pouze zridka).

> Slavek Rydval

>                                               Slavek Rydval -- rk
> ============================================  student of faculty of
> Without love, there's nothing without love ~  math and physics of
> Nothing else can get through the night     ~  Charles University
> Nothing else feels right without love      ~  Prague, Czech Republic
> ------------------------------------------ ~  ........................
> Part from Bon Jovi's song                  ~   Don't worry, be happy!
> ============================================
>                             e-mail: KRYD5445 at novell.karlin.mff.cuni.cz

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...