Latex --> MS WORD 6.0

Tomas Cermak cermak at fsv.cvut.cz
Thu May 30 15:33:47 CEST 1996

> Myslim, ze je to velmi aktualni zalezitost. At uz si o MicroSoftu a jeho
> produktech myslime cokoliv, jeho bombasticke reklamni kampane ucinkuji.

Plne souhlasim, taky mam spoustu znamych a jen malokdo z nich pouziva
TeX.

> casem tady probehla na toto tema diskuse se zaverem, ze to neni tak
> jednoduche, ale zase ani tak slozite, nebot lze vyuzit do znacne miry volne
> pristupnych zdrojaku TeXu. Nemam ani cas ani schopnosti se do neceho

Ja bych videl ten problem tady. Da se nekde sehnat popis formatu WORD?
Uznavam, ze prevodnik TeX -> Word (nebo spis dvi2doc) asi neni krokem
ke kvalitnejsi sazbe. Zase jako nadsenec mam napsano v TeXu i veci
(ruzne zadosti a dopisy), ktere by obcas potrebovali mi znami.
Nezavazne bych se mohl o neco pokusit ale bez popisu ani ranu.

                                                Tomas Cermak