Latex --> MS WORD 6.0

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at beba.cesnet.cz
Thu May 30 14:59:25 CEST 1996

On Thu, 30 May 1996, Mgr. Vladimir Kralik wrote:

> [...]
> zaujem. Nutia ma tu totiz pouzivat WORD, co ja odmietam.
>
> 		S pozdravom
>
> 				vlk
>
> P.S. Perlicka k WORDu, a myslim aj M$ Windows 3.XX.
> Zmenou rozlisovacej schopnosti tlaciarne ( 600dpi<-->300dpi, ale asi
> vseobecne, toto je odskusane) sa zmenia rozmery fontu, takze sa zmeni :
> * pocet stran textu => strankovanie
> 	toto v principe nevadi ak sa pouzivaju odkazy
> * posunu sa tabulatory => zarovnaie vytvorene cez tabulatory sa rozpadnu a nie
> 	je mechanizmus, ktory by to dal spat, len to cele prejst a riadok po

Ano, to se deje vseobecne. Zvlast smutne je, kdyz upravujete dokument
tak, aby nemel pancharty, a po premene na jinou tiskarnu je tam mate
znovu. Navic jsem byl svedkem zvlast kuriozniho chovani MS Wordu 6.0. V
dokumentu misto ceskych pismenek byly priserky. Kolega je rucne opravil,
zasejvoval, a pri tisku Word sam vetsinu ceskych pismenek zase predelal
na priserky a zasejvoval. Kolega to pak vyresil tak, ze z korekturnich
vytisku nuzkami vystrihaval povedena ceska pismenka, nalepil je na
odpovidajici mista ve finalnim dokumentu a papiry oxeroxoval...

> Windows sa pritom sprava ako spravny WYSIWYG, a podla zmeny rozlisovacej
> schopnosti tlaciarne to rovnako rozhadzuju aj v oknicku.
> Nech zije WYSIWYG, naco je nam prenositelnost dokumentov !
> * Mgr. Vladimir Kralik                   *
> * Softip s.r.o.                          *
> * tel./fax (+42 7) 259 643               *
> * e-Mail: vlk at Viktoria.drp.fmph.uniba.sk *

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...