Latex --> MS WORD 6.0

Tomas Davidek davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz
Thu May 30 11:37:47 CEST 1996

 To by bylo myslim uzitecne.

> Naopak prevodnik WORD -> TeX by se obcas hodil. Obcas se stava, ze
> dostanu text ve WORDu a potrebuji ho vysazet lepe (v TeXu) a je mi
> lito doplnovat formatovani rucne. Zatim bych to asi resil pres format
> T602, z toho uz to do TeXu jde. :-(

Co se tyce prevodniku WORD -> TeX, tak existuje Scientific Word. Ja to
nepouzivam ani neovladam, ale videl jsem to "v akci". Pise se normalne ve
Wordu, pricemz program je schopen na pozadani vyexportovat nektere casti v
TeXovskem (pozor, myslim ze ne LaTeXovskem) zdrojaku.

Zdravi
             Tomas Davidek

E-mail : davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz
         (davidek at afsmail.cern.ch)