Hebrejstina

Michal Kocer (Michal Kočer) <kocer@merlin.pap.univie.ac.at> kocer at merlin.pap.univie.ac.at
Thu May 23 12:12:35 CEST 1996

> Subject: Hebrejstina
>
> Vazeni,
>
> Muj kamarad me pozadal, jestli bych mu nemohl vytisknout hebrejskou
> abecedu - ze TeX to urcite dokaze. Pokousel jsem se ji najit na
> CTANu (font .MF), ale asi jsem hledal pod spatnym jmenem. Nevite
> nekdo, jak se to jmenuje?

Ja pouzivam fonty hclassic spolu s makrem hebrew.sty.

Vse (docasne!) naleznete na

ftp://sky.fkp.univie.ac.at/tex/hebrew/

Priklad alefbetu techto fontu v PS a prislusny zdrojak je  v adresari

ftp://sky.fkp.univie.ac.at/tex/hebrew/input/

Existuji i jine daleko hezci, ci naopak i skaredejsi moderni
hebrejske fonty a prislusna podpora pro jejich sazbu viz

ftp://shum.cc.huji.ac.il/tex

S pranim prijemneho TeXovani hebrejstiny
					Michal K.