LaTeX potreti a naposled (snad)

Ivan Simonik simonik at fme.vutbr.cz
Thu May 23 21:12:42 CEST 1996

Do tretice vseho dobreho!

Pan Olsak na to kapnul!  BINGO!  Nemel jsem starsi LaTeX, nybrz
novejsi z 95. Stahnul jsem si totiz CsTeX z jeho WWW stranky a v
readme jsem se docetl, ze je potreba upgrade. Tak jsem se vrhnul na
prvni archliv a nasosal upgrade. Nekdy je potreba hodne casu a usili
ostatnich, aby si clovek uvedomil ze je ... (ano, opet tecky!)

Prave loupim z WWW spravny LaTeX a snad uz prestanu obtezovat dalsich
270 ucastniku konference LaTeXovskym zmatkem.

Co se tyka rady pana Olsaka: "pouzivejte plain a je po problemech" tak
ma asi pravdu. Hned jak se mi do ruky dostane TeXbook, tak na sobe zacnu
pracovat, abych tech par maker, ktere z LaTeXu potrebuji, si napsal
sam. Mimochodem, pred nekolika dny tudy sla otazka po cene TeXbooku
z csTUGu a nesla tudy odpoved. Snad to neni tak velka suma, ktera
by se nevesla do e-mailu!

					Ivan

| Simonik Ivan, student                                         |
| Institute of Automation and Information Technology            |
| Technical University of Brno, Czech Republic                  |
| E-MAIL: simonik at fme.vutbr.cz                                  |
| URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                      |