instalace CsTeXu: adresar EMX?

Filip Kadlec kadlec at admin.cnrs-orleans.fr
Mon May 6 12:11:08 CEST 1996

Dobry den,
mam jeste jeden dotaz k instalaci CsTeXu. Jde o to, ze instalace se me sice
zdvorile zeptala, kam chci umistit vsechny soubory (typicky c:\emtex), take
je tam umistila, ale navic mi vytvorila adresar c:\emx . To je mi nejak
divne. K cemu slouzi? Je v nem napriklad bin\emx.exe, ktery je take v
\emtex\bin. K cemu se pouzivaji jednotlive kopie emx.exe, a vubec, pouzivaji
se obe? Neni to nejaka chyba v rozbalovacich davkach?
       Zdravi
        Filip Kadlec
        CNRS-CRPHT
        1D, Av. de la Recherche Scientifique