okraje textu

arnost arnost at uivt.cas.cz
Mon Mar 25 09:46:22 CET 1996

 >Sender: owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz
 >Date: Sat, 23 Mar 1996 16:19:43 +0100
 >From: "Jaromir Hrad" <HRAD at feld.cvut.cz>
 >
 >Dobry den vespolek.
 >
 >Stala se mi takova vec... Pouzivam (stale jeste) LaTeX 2.09
 >v prostredi DOSu. Protoze se pri psani dopisu (standardni styl
 >dokumentu "letter") snazim setrit mistem, upravil jsem si rozmery
 >textu asi takto:
 >
 >\addtolength{\topmargin}{-27pt}
 >\addtolength{\textheight}{68pt}
 >\addtolength{\textwidth}{2cm}
 >\addtolength{\oddsidemargin}{-8mm} %Cert vi, proc ne -10mm...

> [...]

Na vine je opravdu Mattes, respektive nezkalibrovani preview, coz je
potreba udelat vetsinou pro kazdou tiskarnu zvlast
(specifika). nejlepe v konfiguracnim souboru pomoci parametru /t /l
(pokud pouzivate nove verze ovladacu) a souboru adjust.tex (postup:
nechat zkompilovat, vytisknout, upravit parametry)

arnost