DVIPS: ! no memory

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Wed Mar 20 08:42:58 CET 1996

> Presel jsem z DOSu na OS/2 a tim jsem se teto chyby zbavil. Ve sve DOSove
> ere jsem ale empiricky vyzkousel, ze DVIPS skoro vzdy potrebuje switch -a
> (to znamena conserve memory). Vetsinou to zabralo, ale nekdy se mi DVIPS z
> neznamych duvodu hroutil, ale po opetovnem (nekdy i sedminasobnem) spusteni
> to proslo -- ale od te doby je jiz novejsi verze, ktera to treba nedela.
>
> Zdenek Wagner

Dekuji za vsechny odpovedi. Vcera jsem se timto problemem bavil.
Pouzival jsem prepinac -a, ale stale nic. Nejvic me deprimovalo to,
ze jsem predtim praci bez problemu do PS prevedl. Ted, po mensich
upravach (nepridal jsem zadny obrazek, jenom pridal nejaky text), uz
mi to neslo. Kdyz jsem zase neco odebral, tak sice zacal konvertovat,
ale cela masina po chvili prace spadla (vzdy na stejnem miste). Kdyz
jsem ubral vic, tak uz to prelozil.

V te chvili uz me nenapadlo nic jineho, nez nainstalovat TeX na
lokalni disk (normalne pracuji v NOVELske siti), tim vyhazet z pameti
i sitove prostredi a to nakonec pomohlo. Tedy doufam, protoze prevod
probehl s tim, ze na prvnim radku PS souboru je:

%!PS (but not EPSF because of memory limits)

doufam, ze to pujde vitisknot bez problemu.

jeste jednou dekuje vsem              jiri hospodka