DVIPS: ! no memory

Pavel Pinkas pinkasp at tiger.vscht.cz
Wed Mar 20 08:21:48 CET 1996

> Dobry den,
> Mam problem s prevodem DVI->PS a volam o pomoc. Potrebuji vytisknout
> praci, ktera ma 107 stran a obsahuje mimo PS obrazku i nejake BMP
> (PCX) obrazky. Nevim cim, ale po spusteni DVIPS se napise
>
> This is dvips 5.495 ...
> pak ale najednou napise DVIPS.EXE: ! no memory
>
> Jestlize mu praci o nekolik stranek zkratim tak to prelozi. Pomozte,
> jak to prelozit cele (pokud mozno najednou).
>
> Dekuje                  jiri hospodka
>
> PS. Chtel jsem to dat zitra svazat, ale nevim jestli to vyjde.

Dobry den,

pokud jde jen o to, muzeme se spolecne pokusit prelozit to na vykonnejsim
stroji. Spojeni na me nasleduje:

|                           Ing. Pavel Pinkas                                 |
| Office:                                  |  Private:                        |
|       PICT Prague                        |         Radlik 81                |
|       Institute of Chemical Engineering  |         post Jilove u Prahy      |
|       Technicka 5, Prague 6, 166 28      |         254 01                   |
|       email: pinkasp at vscht.cz            |         Czech Republic           |
|       phone: +42-2 24 35 31 08           |         - no phone -             |
> [...]
> jak to prelozit cele (pokud mozno najednou).
>
> Dekuje                  jiri hospodka
>
> PS. Chtel jsem to dat zitra svazat, ale nevim jestli to vyjde.

Stretol som sa s rovnakym problemom. Na nic som neprisiel a prislusne
stranky som musel vytlacit pomocou dvihplj. Takisto mi dvips odmietalo
vyrobit .eps subor. Bolo by mozne v pripadnej odpovedi dotknut sa aj tohoto
bodu?

Zdravi

Anton Surda