Opet W'95 a cstex - prosim o pomoc

Josef Krob jokr at manwe.phil.muni.cz
Wed Mar 13 13:28:20 CET 1996

At 08:46 13.3.1996 +0100, you wrote:
>  Vazeni TeXiste,

>Problem je uz vyresen. TeX nasel napred czech.sty v adresari plaintex
>a proto zhavaroval. Po nastaveni cesty jen na LaTeX2e je vse v
>poradku. To ale prineslo jiny problem. Jak v TeXtelmExtel nastavit
>ruzne cesty pri prepinani formatu ? Prepisovani cest v Autoexec.bat a
>restart pocitace se me nezda jako to prave reseni.
>
>Nemate s tim nekdo prosim zkusenost ?
>Zdravi
V nekterem podzimnim mesici jsem na to odpovidal podrobne, v archivu byste
to jiste nasel, nyni pouze naznakove
- jistym "resenim" je pouzivat pouze LaTex2e (stare dokumenty prepsat ze
..style na ...class apod. abychom se vyhnuli zavedeni compatible.tex, ktery
by zase volal jine styly), do nastaveni TEXINPUTu si pridat napr. aktualni
adresar\podadresar a v pripade potreby nestandardniho stylu si tento
zkopirovat prave sem. Kdysi jsem to pouzil jako provizorni reseni a uz mi to
zustalo.

Josef Krob

           Josef Krob            jokr at phil.muni.cz
                                 jokr at manwe.phil.muni.cz