Fancyheadings

Pavel Pinkas pinkasp at tiger.vscht.cz
Wed Mar 13 09:18:01 CET 1996

Jsem s pozdravem a mam drobny problem ::

pisi momentalne disertaci (sazim LaTeXem, tusim, ze verze TeXu je 3.14t3 C)
pod HPUX 10.0. Cestinu resim konverzi na makra \' a \v.
Pouzivam mimo jine style file fancyheadings.sty, ktery dela hlavicky
na strankach. Nazvy kapitol automaticky konvertuje do velkych pismen, coz
funugje az na velke dlouhe I, misto nehoz se do hlavicky vysadi dlouhe
male i. Tusim, ze problem nastane pri konverzi \'{\i}, protoze \i asi
nema svuj protejsek v kapitalkach.

Jeste jedna vec: zkousel jsem implenotvat ceske vzorky na deleni slov,
ale initex mi je odmitl, protoze narazil na ceske znaky. Co s tim?

                                     Predem dekuji.
|                           Ing. Pavel Pinkas                                 |
| Office:                                  |  Private:                        |
|       PICT Prague                        |         Radlik 81                |
|       Institute of Chemical Engineering  |         post Jilove u Prahy      |
|       Technicka 5, Prague 6, 166 28      |         254 01                   |
|       email: pinkasp at vscht.cz            |         Czech Republic           |
|       phone: +42-2 24 35 31 08           |         - no phone -             |