printer a viewer

Peter Bandzuch fyzipban at savba.savba.sk
Fri Mar 29 11:53:02 CET 1996

Dobry den.
  Mam mensi problem. Tlacim na tlaciarni DeskJet a pre spravne umiestnenie
 na strane som posunul lavy okraj o 4mm dolava v emtex/data/dj.cnf
 Rovnaky konfiguracny subor pre Preview DeskJet vsak pouziva aj
 dvidrv

:preview
  if %OPT%==// type %EMTEXDIR%\mnu\messprn.txt
  dvidrv %SCR% @%LIB%.cnf /pl:$DVIDRVFONTS:%LIB%_{cbas,more} /ps:cs.sub /fl300 %OPT% %MAIN%
  goto end
.
.
.      LIB=dj

:dvihplj
  if not exist %EMTEXDIR%\bin\dvihplj.exe goto bsorry
  if %OPT%==// type %EMTEXDIR%\mnu\messprn.txt
  if %LIB%==dj call prthpdj.bat %OPT% %MAIN% %MARK%
  if %LIB%==lj call prthplj.bat %OPT% %MAIN% %MARK%
  goto end

a ten mi ukazuje ze stranka je nesymetricka, pricom z tlaciarne
vytlacene strana je symetricka.
  Ako mam zmenit konfiguracny subor aby som mal rovnaky Preview aj
vystup na tlaciarni?
  Dakujem.
              P.B.

Peter Bandzuch                         e-mail : fyzipban at savba.sk
Institute of Physics,SAS,              phone  : +42 (7) 3782135
Dubravska cesta 9,                     fax    : +42 (7) 376085
84228 Bratislava,
Slovak Republic