Problem s virtualnimi fonty

Jiri Osoba OSOBA at feld.cvut.cz
Mon Mar 4 15:52:59 CET 1996

> onevim, jestli se se vsechny programy chovaji dle popisu, ale zda se
> mi ponekud scestne rozdelovat metricke udaje mezi font a \special,
> kdyz uz nahrazuje znak pomoci \special{cosi...}, proc neneharzujete
> znak pomoci \hbox to ble...{\vbox to ble {\kern\moveleft...\special{...}}}
> jedina moznost je, ze setrite z nejakeho duvodu pameti ...
>
> arnost

Jde mi o to, udelat sazbu obrazku nezavislou na pouzitem dvi-ovladace
-- t.j. v TeXu pres TFM. Implementace obrazku je tak jako tak veci
dvi-driveru, pokazdy jina (emTeX, DVIPS, dviwin, vic jsem zatim
nezkousel), a to se da, zda se mi, resit na urovni VF -- kazdy dvi-
driver nakonfiguruji na jiny VF a on se podle toho zachova... Proto
je ve VF pro emTeXovske dvi-drivery pouze ten \special{em:graph...},
protoze to staci. Vtip je v tom, ze pokud bych delal vystup do PS,
pak tam samozdrejme vygeneruji jiny \special, ktery naloudi EPS...
Krom toho mam take cele bitmapy v PK, je to sice O.K., ale ponekud
pomale (emTeX dviscr). Zase to jde otacet a transformovat (/tr#), coz
se \special nejde. A to vse pri jedinem souboru DVI, tedy i jedinem
zpusobu v .TEX

                                    Zdravi
                                                    JO.