Kam s nimi

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Mon Mar 4 15:24:19 CET 1996

Pokusil jsem se nainstalovat TeX 96.

1) Pri instalaci nebyly nalezeny programy Cstugu i rekl jsem si inu coz, mam
je ve stare instalaci, pouze je prekopiruji. Po studiu souboru TEXRUN.BAT
jsem dospel k nazoru, ze budu-li mit soubory velky.ces a spell.exe  v
emtex/cstug pobezi mi z TeXmenu pravopisna kontrola. Neniu tomu tak. Nevite
proc?

2) Nenasel jsem zatim konfiguracni soubory pro ovladace tiskaren a obrazovky
a tak nevim, kam mam presunout svoje stare \PK300\dpi???\*.pk soubory.

Poradite mi, prosim?

                        Dekuji

                                        Vaclav Studeny