WEB pro PC (a CWEB)

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Mar 4 12:54:25 CET 1996

Ten WEB, ktery je u emTeXu
  (ftp://ftp.muni.cz/pub/tex/CTAN/systems/msdos/emtex/web.zip)
funguje bez problemu, ale nerozumi Borlandovskym rozsirenim (objekty),
takze jsem to vzdal. Urcite to uz nekdo dopsal, ale nevim, kde se to
najde.

  Co se CWEBu tyka, zkousel jsem neco, co jsem nasel take nekde na CTAN;
nevim presne kde, jmenovalo se to cweb-p.zip (nebo tak nejak). To behalo
celkem hezky, akorat kdyz jsem misto

    int Soucet(A, B)
      int A;
      int B;
    {
      return (A+B);
    }

(o kterezto forme BC 4.0 tvrdi, ze je 'obsolete') psal

    int Soucet(int A, int B)
      {
        return (A+B);
      }

vyrabelo to ponekud divnou indentaci (hazelo to telo funkce o tolik
zakladnich indentu doprava, kolik mela parametru). Nejspis taky existuje
nejaka lepsi implementace.

                                                       Michal Kubecek