Problem se jmenem obrazku

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Jun 10 18:09:55 CEST 1996

Vilem Sklenak pise:

>Vazeni pratele,
>
>narazil jsem na drobny problem:
>
>1. Mel jsem obrazek, ktery se jmenoval indexy.bmp.
>2. Pro zpracovani pomoci LaTeXu jsem jej konvertoval pomoci programu
>   bm2font.
>3. V dokumentu jsem uvedl:
>   \input indexy
>   \setindexy
>
>   ... a na vystupu se objevilo bile misto.
>4. Po urcitych experimentech se mi podarilo zjistit, ze na vine je
>   pocatecni pismeno "i", jakmile jsem obrazek prejmenoval napr. na
>   xy.bmp, pak vse fungovalo pri zachovani stejneho postupu naprosto
> [...]

Patrne mate v substitucnim fontovem souboru (v emTeXu subst.drv)
nadeklarovano zneviditelneni vsech fontu zacinajicich na "i", napr:

i* -> * /w

nebo:

i* -> i* /w

(prepinac /w znamena "make font invisible" - viz doc k dvidrv)
Ovladac pak misto fontu vynecha bila mista...

Uvedeny mechanismus "neviditelnych fontu" se pouziva hojne pri
vicebarevnem tisku, kdy je treba tisknout postupne jednotlive
"separace" a fonty neaktualni barvy na vystupu docasne potlacit.
(viz napr. SliTeX).

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938