Problem s FX80

Radovan Wiszt Radovan.Wiszt at jfmed.uniba.sk
Thu Jun 6 12:57:05 CEST 1996

>   Vazeni pratele!
>
>  Pouzivam CSTeX obvykle s HP LaserJet, ale ted
>  mi prislo zapotrebi pouzit i nestarnouci
>  EPSON FX-80. V menu MNU pro tisk vybral tisk na
>  MATRIX a LIB dal na FX a ono to nefunguje.
>  Z tiskarny leze jen prazdny paper.
>  Co delam spatne?

Akurat som instaloval CSTeX 95 a mal som ten isty problem. Treba dat
ako priponu suboru (EXT) fx80 (alebo tak nejak, proste podla suboru
ktory sa vola priblizne "fx80.dot" a je tam, kde je aj dvidot). Tento subor
totizto hlada batak nastavujuci tlac (if exist ...). Tiez ma trosku prekvapilo,
ze pripona v pripade  ihliciek nie je az tak "volitelna".
	Snad to pomoze.
                       Zdravi

				Rado Wiszt
				student