Problem s FX80

LES2 at hermes.zcu.cz LES2 at hermes.zcu.cz
Wed Jun 5 14:09:34 CEST 1996

->  Pouzivam CSTeX obvykle s HP LaserJet, ale ted
->  mi prislo zapotrebi pouzit i nestarnouci
->  EPSON FX-80. V menu MNU pro tisk vybral tisk na
->  MATRIX a LIB dal na FX a ono to nefunguje.
->  Z tiskarny leze jen prazdny paper.
->  Co delam spatne?

    Nedavno jsem resil totez, ale nepamatuji si to uz presne. Podle
meho nazoru jde asi o to, ze je potreba nastavit jeste vhodny .DOT
soubor. Je potreba nastavit vhodny tvar koncovky tiskoveho souboru.
Ta totiz v rezimu matrix urcuje i .DOT soubor. Vsechny .DOT soubory
najdete v adresari emtex/data. Podrobnejsi informace najdete v helpu
v MNU a v souboru emtex/doc/english/dvidrv.doc .

    Asi jsem se vyjadril dost nejasne, jeste se Vam na to podivam
doma a zitra dam v pripade Vaseho zajmu vedet.

                                    Jiri Les

O     Jiri LES                   e-mail:   LES2 at HERMES.ZCU.CZ
O    Lucni 149                            LES2 at KIRKE.ZCU.CZ
O    Tremosna                             LES2 at KRON.ZCU.CZ
O    330 11                        tel.   019/955 149