AMS Latex resp.LATEX

Petr Kucera pkucera at hunter.math.muni.cz
Wed Jun 5 11:14:29 CEST 1996

> Vazeni priatelia
> pisem skripta a mam takyto (resp.taketo) oproblem (y):
>
> 1.Kapitoly cislujem rimskymi cislami (v prostredi
>  article.sty) a potrebujem urobit kapitolu )nula) 0,
> tu nulu tam nemozem dostat a potom mi to neoise ani
> do hlavicky (v amsart.sty to funguje)

To bude asi tim, ze mezi rimskymi cisliceni se nula nevyskytuje.
Ja bych to mozna zkusil tak, ze bych si na ten okamzik zmenil cislovani a
pak zase vratil do puvodniho.

> 2.Vsetky vzorce mam centrovqne (displaymath, eqnarray,..)
>  a niektore potrebujem zarovnat nalavo resp napravo.
>
> 3.
> Ked mam nacitane makro array.sty nemozem pouzivat prikay
> \hdotsfor. Potreboval by som v maticio vyplnit cely riadok
> nejakymi znakmi napr. bopdkami, hviezdickami ap.
>
> 4.potrebujem napisat \item a) a za tym hned v matematickom mode
> maticu, ale aby to a} bolo v prvom riadku matice (to a) mi da
> pred maticu a vyskovo vysentruje).
>
> Keby mi niekto pomohol bol by som povdacny.
>
>   Rudolf Blasko VSDS Zilina, Fakulta riadenia
> [...]

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *