AMS Latex resp.LATEX

Tomas Davidek davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz
Wed Jun 5 09:58:38 CEST 1996

On Wed, 5 Jun 1996 beerb at fria.utc.sk wrote:

> Vazeni priatelia
> pisem skripta a mam takyto (resp.taketo) oproblem (y):

> 2.Vsetky vzorce mam centrovqne (displaymath, eqnarray,..)
>  a niektore potrebujem zarovnat nalavo resp napravo.

   Zkuste prikaz \lefteqn{formule}. Ten skutecne napise formuli v
matematickem modu na zacatek radku, ale uz to neumi ocislovat. Pokusy
o kombinaci \lefteqn a \begin{equation}...\end{equation} mi ztroskotaly.
Chcete-li to mit ocislovane, je treba asi to udelat "rucne" :
              \addtocounter{equation}{1}
	      \lefteqn{formule  (\theequation)}
jen tam musite nejak jeste dat dostatecnou mezeru, aby cislovani bylo
zcela vpravo. Vim, ze je to krkolomne reseni, ale treba pomuze.

> Keby mi niekto pomohol bol by som povdacny.
>
>   Rudolf Blasko VSDS Zilina, Fakulta riadenia
>                              beerb at fria.utc.sk
>                         resp.beerb at beerb.utc.sk (nie je stale UNIX).

        Zdravi
                 Tomas Davidek