LaTeX Editor 1.0

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Jun 3 18:05:31 CEST 1996

Josef Krob napsal na tema omezeni edit. souboru na 64kB:

> [...]

...a Vlado Kralik reagoval:

>V UNIXe by som to riesil pouzitim sed a nejakeho cyklu, takze nevidim
>dovod vzdavat sa rozumnej moznosti rozdelovat text podla potreby.
>( compilacia pri odladovani je vyrazne rycheljsia. )

Pane kolego Kraliku (ale i ostatni),

pokud jsem srozumitelne formuloval svuj nazor, myslim, ze je jasne,
ze neodmitam MOZNOST efektivne splitovat vstupni text, prave naopak!
Duvody (rychlost odladeni) jsou zcela jasne. Jina vec je ale NUTNOST
splitovat jej tak, jak si to zada nejake nesmyslne omezeni, a ne tak,
jak si to preje uzivatel (napr. po kapitolach).

Zpracovaval jsem dost publikaci, jejichz zdrojaky proste nebylo mozne
(ci vhodne) rozsplitovat tak, aby ani jeden podsoubor nebyl > 64kB,
a pritom aby byly vsechny samostatne TeXovatelne (pominu-li fakt,
ze i kdyby to mozne bylo, musel bych k rozsplitovani vzit editor,
ktery napred pojme celek...)

OBECNE: Pokud si vybiram editor, pak predevsim takovy, ktery pokryje
pokud mozno vsechny ukoly (zde TeX-joby), protoze na editor si clovek
zvyka. Pokud si nainstaluji takovy, ktery musim treba ve ctvrtine jobu
zavrhnout a zkouset nejaky jiny, pak to nebyla dobra volba. Na TOTO
jsem predevsim chtel upozornit potencialni zajemce o ``LaTeX editor''.
Tem, kteri jsou si jisti, ze na 64kB barieru nikdy nenarazi, samozrejme
jejich zajem o editor nikterak nevyvracim...

Antonin Strejc

P.S. Brano pragmaticky, osobne bych byl rad, kdyby diskuse vyvolala
     co nejrychlejsi upgrade produktu na verzi 2.0 bez omezeni 64kB
     (doufam, ze autor je ucastnikem teto konference).

Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938