CWEB

Ivan Simonik simonik at fme.vutbr.cz
Tue Jul 23 11:22:51 CEST 1996

Zdravim vsechny,

chtel bych se zeptat na nektere veci okolo CWEBu.

1) Nevite o verzi, ktera spravne rozpozna deklaraci tridy v C++ a dale
pracuje s nazvem tridy jako novym klicovym slovem (podobne jako to
dela u typedef)?

2) Na CWEBu se mi libi, ze kod muzu psat doslova "jak se mi zlibi". Ovsem
ma to maly hacek. Chtel jsem si deklarace nekterych konstant a chybovych
kodu dat na konec WEB souboru (protoze napr. u konstanty ERR_INVALID_KEYWORD
me moc nezajima jeji hodnota). Ovsem CWEB potom takovou deklaraci typu
nepozna (protoze ji cte az uplne posledni) a nevysazi mi tento typ
spravnym fonten a spravne zarovnan. Zkousel jsem i definici pomoci
@f a @s, ale nedari se mi. Nevite prosim Vas nekdo, jak to vyresit?

			Diky za jakykoliv "hint".

					Ivan

PS: Omlouvam se za mirne off-topic tema.

| Simonik Ivan, student                                         |
| Institute of Automation and Information Technology            |
| Technical University of Brno, Czech Republic                  |
| E-MAIL: simonik at fme.vutbr.cz                                  |
| URL   : http://www.fme.vutbr.cz/~simonik                      |