Prosba k tematu Re: csfonty

Pavel Pokorny pokornp at math.vscht.cz
Mon Jul 22 22:10:16 CEST 1996

In article <199607221447.QAA18656 at ns.felk.cvut.cz> you wrote:
: On Fri, 19 Jul 1996, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

: > V CS-fontech je to problem s ",,", ale mam pocit, ze tato ligatura jiz =
: v
: > soucasne verzi neni. Zkuste si v CS-fontu napsat ,,pokus`` a \uv{pokus}=
:  a
: > ve velkem zvetseni si prohlednete rozdil.

: Minimalne v instalaci, kterou pouzivame na Unixu, tato ligatura (obdobi
: brezen -- kveten tohoto roku) neni vyse zmineny slitek obsazen. Velice by
: se mi ale hodil (mam ve zvyku nkto psat uvozovky do textovych souboru) a
: tak se chci zeptat:

: Mohl by mi nekdo, prosim, poradit, zda (a pokud ano, tak jak) se da
: PlainTeX a LaTeX2e donutit k tomu, aby znaky dvojici znaku ,, nahrazoval
: znakem \quotedblbase, pripadne aby trojici znaku ... nahrazoval prikazem
: pro tri tecky?

: Dekuji velice za jakoukoliv nabidnutou pomoc.

: S pozdravem V. S.

: P. S.  Kdyz uz sem pisi, tak: Vyslovuji obdiv a podekovani vsem autorum
: instalace CsTeXu pro Unix -- teprve ted jsem byl donucen pouzivat to, co
: jsem pomahal instalovat a vse beha jedna basen a v podstate tak, jak si
: predstavuji.

Muzete mi, prosim, tuknout, kde lze CsTeX pro Unix nalezt ?

Dekuji

Pavel POKORNY                   Department of Mathematics
phone: +42 2 24 35 30 96        Prague Institute of Chemical Technology
fax:   +42 2 31 13 629          Technicka 5
 or    +42 2 24 31 10 82        166 28 Prague
e-mail: Pavel.Pokorny at vscht.cz  Czech Republic